Canadian life: Nova Scotia through Dutch eyes

Mijn reis

Lieve vrienden en familie,

vanaf deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn leven in Zambia.

Wat kun je verwachten?

Dat weet ik zelf ook nog niet zo goed. Ik heb vroeger vaak geprobeerd om dagboeken bij te houden, zonder succes. Ze liggen nu te verstoffen in mijn kast; alleen de eerste paar pagina's beschreven. Ik ben namelijk niet goed in schrijven en al helemaal niet consequent. Toch wil ik proberen jullie hier regelmatig te vertellen over de dingen die ik mee ga maken en vooral hoe ik die beleef. Wat ik denk en vind. Hopelijk kan ik jullie op die manier betrekken bij mijn leven in Zambia.

Als je direct op de hoogte gebracht wil worden als ik een nieuw verhaal of nieuwe foto's post, dan kan je hier rechts je mailadres invoeren. Je krijgt dan een mail als er een update is op mijn blog.

Voor nu ben ik nog even hier in Nederland, maar ik ga over 15 dagen al weg (snel!). Tot die tijd ben ik druk met de laatste voorbereidingen en het inpakken, maar doe ik vooral nog zo veel mogelijk leuke dingen met familie en vrienden!

Liefs van Roos

PS. Als ik in Zambia ben kan je me bereiken via:facebook, sms, skype en mijn blog. Of via de post, maar dat duurt natuurlijk wat langer, niet zo handig voor belangrijke berichten

Reacties

Reacties

(oom)Paul

Ik ga je zeker volgen (op de voet)!
Nu gaat het dus echt gebeuren, Roos. Je droom van/over Afrika! Ga vooral zo door met dit blog. We zien je nog voordat je vertrekt, hoop ik?!

mama

Lieve Roos, wat komt het dichtbij! En wat wordt het gaaf! Maar eerst ook nog erg spannend....
Je projecten zijn nu bekend, de eerste contacten met Rabeccah en Kennedy zijn gelegd. Ze zien er gelukkig heel aardig uit, je 'vervangouders' daar. Nu nog de laatste inenting, de koffer verder inpakken en dan Het Grote Afscheid. Niet het makkelijkste moment, maar daar slaan we ons wel doorheen. Want samen... enfin, je weet het.
Ik ben apetrots op je dat je dit avontuur aangaat (aan durft te gaan!) en kijk uit naar al je verhalen.
En met kerst komen we kijken hoor, wat je allemaal beleeft! Ik hou van je!!

Dad

Ha Rozie,

er is een groot verschil tussen 'dream your dream' en 'live your dream'. Jij doet het laatste, en ik vind dat heel erg stoer. Dat is theorie, het klopt als een bus, maar als vader vind ik het moeilijk dat het afscheid dichterbij komt. Ik ben heel erg trots op je, je bent moediger dan ik (toen ik zo oud was), en ik zal je op de voet volgen. Ik zie uit naar ons eerste weerzien in Zambia, en naar de mogelijkheid om te begrijpen wat jij mee zal maken. Love you, Dad

Cora

Lieve Roos,
Het is bijna zover! Morgen ga je eindelijk naar Afrika. Ik hoop dat het een onvergetelijke ervaring voor je zal zijn. Deze website staat in ieder geval al bij mijn favorieten :-)
Liefs, Cora

Jaap, Kitty, Tessa en Maarten

Beste Roos, Je zit waarschijnlijk nu in het vliegtuig ergens boven de Sahara op weg naar Zambia. Het cabinepersoneen komt met versnaperingen en misschien bekijk je een film op het schermpje voor je. Je zit lekker opgepropt naast wildvreemde mensen op weg naar een voor jou nu nog onbekende bestemming. Het wordt vast allemaal heel spannend, soms lastig en vervelend, maar bovenal leerzaam en insprirend. We zijn zeer benieuwd en hopen iets van een indruk te krijgen via jouw blog. Veel succes, Jaap, Kitty, Tessa en Maarten

Ilse en Andries

Heeeeel veel plezier lieve Roos!! We houden je blog in de gaten ;)

Lydia

Zo gaaf te lezen wat je meemaakt, hoe het is, maar hoe het echt is, moet je toch eerst ervaren, voelen, ruilen.... Lijkt me fantastisch en ook zo anders dan ons perfect georganiseerde land!! Ik ga je volgen or......

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active