Canadian life: Nova Scotia through Dutch eyes

November

Boom

Reacties

Reacties

oma

Wat heeft de boom prachtige kleuren. Iets voor een kerstkaart? Geweldig om de verzameling foto,s te zien. Heel gevarieerd. Wat een mooie natuur, zowel de watervallen als de wilde dieren. Echt genieten.
Mijn wachttijd schiet ook op. 10 december moet ik opcontrole en dan hoop ik weer met lopen te beginnen.Heb veel aanloop en ik verveel me niet. Opa zorgt goed voor me.Dikke knuffel van mij. Dag lief.

Roos

Lieve oma,
wat een goed bericht!
Fijn dat het wachten niet meer zo lang gaat duren, dat je je niet verveelt en opa zo goed voor je zorgt!
Hopelijk het lopen straks ook voorspoedig en loop je snel weer als vanouds.
Veel liefs van Roos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active